TICKETING VOOR EVENTSUMMIT OP 8 FEBRUARI 2024 IN JAARBEURS IS LIVE
De ticketing voor EventSummit op 8 februari 2024 in Jaarbeurs Utrecht is gestart. Je kunt je vanaf vandaag kosteloos registreren voor het meest interactieve, inspirerende, innovatieve en informatieve evenement van het jaar voor de totale festival – en evenementenbranche!
Het evenement waar veel enthousiaste branchegenoten samenkomen om de toekomst van evenementen vorm te geven.
Interactie staat centraal bij EventSummit. Netwerken met enthousiaste branchegenoten, ideeën uitwisselen en het opbouwen van waardevolle connecties.
Inspiratie genoeg tijdens een scala aan sessies en presentaties van top keynote sprekers. Deze bijdragen beloven creativiteit te prikkelen met compleet nieuwe inzichten.
Informatie. Laat je informeren bij 500 mooie bedrijven uit onze industrie. Venues, Regio’s, Internationaal, Catering, Relatiegeschenken, Teambuilding, Online & Techniek, Dienstverlening, Evenementbenodigdheden, Duurzaamheid en heel veel Fun en Entertainment. De vloer is handig onderverdeeld in thema’s, zodat je heel gericht en efficiënt kunt vinden waar je naar op zoek bent.in
Bovendien stimuleert EventSummit duurzaamheid en wil bezoekers aanmoedigen om voorop te lopen in innovatie en vooruitgang. Ze kunnen bijvoorbeeld samen met ons bomen planten. EventSummit is namelijk partner van Trees for All.
De deuren gaan open om 10.00 uur. Om 17.30 uur is de inmiddels niet meer weg te denken netwerkborrel met aansluitend vanaf 19.30 uur een afterparty in CitySense!
Partnerbijdragen
Werk jij graag met mensen en heb jij een passie voor verkopen? Dan heeft totaalBED een toffe baan voor jou! Jordi (23) is verkoopadviseur bij totaalBED en vertelt waarom het zo leuk is om bij dit bedrijf te werken. Na zijn opleiding detailhandel werkte Jordi een tijdje in een dierenwinkel. ”Dat was leuk, maar ik kon daar […]
...Nieuwe single “Meisje van de Reis” komt uit op 4 oktober Met trots kondigt Zero Records aan dat Dean Saunders, de winnaar van Popstars 2011, een exclusief platencontract heeft getekend bij het label. De samenwerking markeert een nieuw hoofdstuk in de carrière van de populaire artiest, die bekend staat om zijn krachtige stem en charismatische […]
...Festivak is dé vakbeurs voor organisatoren, toeleveranciers en entertainment in de evenementensector! Op Festivak is er voor elk type organisator een prachtig, divers en compleet aanbod van toeleveranciers. Laat je inspireren door bevlogen sprekers uit het vakgebied en hef samen het glas op het befaamde netwerkevent waar na het buitenseizoen de hele sector samenkomt. Op […]
...In januari 2019 is onze geliefde bungee trampoline helaas gestolen. Tot op heden hadden we nog geen goede vervanging gevonden. Tot nu! Bij Heesbeen Attractieverhuur introduceren we met trots onze geüpgradede 4-persoons bungee trampoline. Deze nieuwe toevoeging aan ons assortiment is niet zomaar een vervanging, maar een échte verbetering die garant staat voor onvergetelijk plezier voor […]
...De eerste uitgave van het nieuwe magazine Publique, gericht op livecommunicatie, is gister gelanceerd. Publique publiceert onafhankelijke informatie voor professionals die evenementen gebruiken voor marketing, communicatie, personeelsbinding, relatiebeheer, welzijn en sociaaleconomische doeleinden. Gwenda van Vliet, CMO van G-Star RAW, vertelt in de eerste print-editie over de samenwerking met dance-event ADE en hoe het denimmerk livecommunicatie […]
...De Tweede Kamer heeft het amendement van Silvio Erkens (VVD) en Chris Stoffer (SGP) aangenomen waarmee de aangekondigde verhoging van de alcoholaccijnzen wordt gehalveerd. We hebben hier de afgelopen tijd hard voor gelobbyd en zijn blij met dit resultaat. De voorgestelde maatregel zou ertoe hebben geleid dat de accijnstarieven in Nederland en in onze buurlanden […]
...Dat event softwarebedrijf Momice zichzelf blijft uitdagen, bleek afgelopen week opnieuw tijdens haar eigen 10-jarig jubileum ‘Update 10.0’. Momice nodigde namelijk als eerste in de branche een AI-bot uit om deel te nemen aan een paneldiscussie, samen met event experts Maarten Schram (IDEA) en Dirk Prijs (Genootschap voor Eventmanagers). De vraag is natuurlijk wie de […]
...