60e jubileum editie Caravana succesvol
Leeuwarden – Van 23 t/m 28 januari heeft Caravana haar 60e jubileum feestelijk gevierd samen met duizenden kampeerliefhebbers in het WTC Expo te Leeuwarden. Met opnieuw een opkomst van ruim 43.500 bezoekers uit heel Nederland spreekt de organisatie van een succesvolle jubileum editie.
Nieuwe uitstraling goed ontvangen
De 60e editie van Caravana werd afgetrapt met een compleet vernieuwd campagnebeeld en een nieuw beursteam. Op de beursvloer vertaalde dit zich naar een nieuwe indeling en uitstraling met veel sfeer en beleving welke goed is ontvangen door zowel bezoekers als deelnemers. “We hebben veel positieve reacties ontvangen op de nieuwe indeling van Caravana. De algehele uitstraling werd als professioneel ervaren en de aankleding zorgde voor een ware kampeerbeleving in de beurshallen” vertelt beursmanager Emmy Dijkstra.
Bezoekers en deelnemers dragen bij aan succes
De beursorganisatie is tevreden over het type bezoekers. “De bezoekers kwamen gericht naar de Caravana om de nieuwste kampeermiddelen te ontdekken en dé perfecte vakantiebestemming te vinden. Ze werden dan ook verrast met de vele primeurs en noviteiten op het gebied van kamperen en meer dan 200 campings uit heel Europa” aldus beursmanager Emmy Dijkstra. “Naast de bezoekers hebben ook de deelnemers bijgedragen aan het succes van Caravana. Vele deelnemers hebben uitgepakt dit jaar en dit is zeker niet onopgemerkt gebleven. Het was voor de bezoekers dan ook best lastig om de mooiste stand van het jaar te kiezen. Deze prijs is uiteindelijk gewonnen door Haaks Campers”.
Activiteiten en demonstraties
Naast het opdoen van veel inspiratie en je ogen uitkijken, konden bezoekers dit jaar ook aansluiten bij presentaties en demonstraties. In de nieuwe presentatieruimte gaven NKC, ANWB, Camp-to-Go en Daktentfestival diverse presentaties. Bezoekers konden daarnaast een Pop-up tent winnen door zo snel mogelijk een pop-up tent op te vouwen. Caravana was ook zichtbaar buiten het beurscomplex door de bestickerde Bürstner Camper waarmee vele bezoekers een testrit hebben gemaakt in Leeuwarden en omstreken.
Caravana 2021
De beursorganisatie kijkt zeer tevreden terug op de 60e editie Caravana en noemt dit een startpunt van een nieuwe koers waarbij de kampeerbeleving en de wens van de bezoekers centraal staat. De eerste geïnteresseerde deelnemers voor 2021 hebben zich al gemeld en de organisatie staat alweer in de startblokken. De volgende editie van Caravana zal op donderdag 21 januari 2021 van start gaan.
Partnerbijdragen
Werk jij graag met mensen en heb jij een passie voor verkopen? Dan heeft totaalBED een toffe baan voor jou! Jordi (23) is verkoopadviseur bij totaalBED en vertelt waarom het zo leuk is om bij dit bedrijf te werken. Na zijn opleiding detailhandel werkte Jordi een tijdje in een dierenwinkel. ”Dat was leuk, maar ik kon daar […]
...Nieuwe single “Meisje van de Reis” komt uit op 4 oktober Met trots kondigt Zero Records aan dat Dean Saunders, de winnaar van Popstars 2011, een exclusief platencontract heeft getekend bij het label. De samenwerking markeert een nieuw hoofdstuk in de carrière van de populaire artiest, die bekend staat om zijn krachtige stem en charismatische […]
...Festivak is dé vakbeurs voor organisatoren, toeleveranciers en entertainment in de evenementensector! Op Festivak is er voor elk type organisator een prachtig, divers en compleet aanbod van toeleveranciers. Laat je inspireren door bevlogen sprekers uit het vakgebied en hef samen het glas op het befaamde netwerkevent waar na het buitenseizoen de hele sector samenkomt. Op […]
...In januari 2019 is onze geliefde bungee trampoline helaas gestolen. Tot op heden hadden we nog geen goede vervanging gevonden. Tot nu! Bij Heesbeen Attractieverhuur introduceren we met trots onze geüpgradede 4-persoons bungee trampoline. Deze nieuwe toevoeging aan ons assortiment is niet zomaar een vervanging, maar een échte verbetering die garant staat voor onvergetelijk plezier voor […]
...De ticketing voor EventSummit op 8 februari 2024 in Jaarbeurs Utrecht is gestart. Je kunt je vanaf vandaag kosteloos registreren voor het meest interactieve, inspirerende, innovatieve en informatieve evenement van het jaar voor de totale festival – en evenementenbranche! Het evenement waar veel enthousiaste branchegenoten samenkomen om de toekomst van evenementen vorm te geven. Interactie staat […]
...De eerste uitgave van het nieuwe magazine Publique, gericht op livecommunicatie, is gister gelanceerd. Publique publiceert onafhankelijke informatie voor professionals die evenementen gebruiken voor marketing, communicatie, personeelsbinding, relatiebeheer, welzijn en sociaaleconomische doeleinden. Gwenda van Vliet, CMO van G-Star RAW, vertelt in de eerste print-editie over de samenwerking met dance-event ADE en hoe het denimmerk livecommunicatie […]
...De Tweede Kamer heeft het amendement van Silvio Erkens (VVD) en Chris Stoffer (SGP) aangenomen waarmee de aangekondigde verhoging van de alcoholaccijnzen wordt gehalveerd. We hebben hier de afgelopen tijd hard voor gelobbyd en zijn blij met dit resultaat. De voorgestelde maatregel zou ertoe hebben geleid dat de accijnstarieven in Nederland en in onze buurlanden […]
...