COÖRDINATOR Stichting Utrecht Marketing
Stichting Utrecht Marketing is dé centrale marketing- en promotieorganisatie die Utrecht positioneert en profileert voor (potentiële) bewoners, bezoekers, bedrijven en talenten. Zij richt zicht onder meer op bewonersmarketing (Culturele Zondagen, Uitagenda Utrecht, MAG Utrecht), bezoekersmarketing (VVV, Domtoren, Utrecht voor Groepen, (internationale) persbewerking), economische en talentmarketing (Utrecht Convention Bureau, economische persbewerking) en het managen van het merk Utrecht.
Utrecht Marketing streeft ernaar de diversiteit van de samenleving te weerspiegelen in haar personeelsbeleid. Een verscheidenheid aan werknemers betekent immers ook een variatie aan talenten.
Voor onze afdeling Utrecht voor Groepen zijn wij op zoek naar een:
(24 uur per week)
Functieomschrijving
- Verstrekken van informatie en geven van advies aan (potentiële) klanten (zowel telefonisch als per mail)
- Aannemen en verwerken van boekingsaanvragen (zowel telefonisch als per mail)
- Ontwikkelen van arrangementen op maat
- Onderhouden van contacten met partners en uitbreiden van het partnernetwerk
- Begeleiden en aansturen van de verkoopmedewerker, de stagiair en de stadsgidsen
- Verbeteren van de zichtbaarheid en online vindbaarheid van de afdeling
- Opstellen van het jaarplan voor de afdeling in samenwerking met de manager
Profiel
Utrecht Marketing zoekt een aanpakker met visie om de afdeling Utrecht voor Groepen naar een hoger niveau te tillen. Je hebt in ieder geval onderstaande competenties:
- HBO werk- en denkniveau;
- Minimaal 2 jaar werkervaring in een salesgerichte functie;
- Commerciële instelling;
- Leidinggevende capaciteiten;
- Ervaring met een reserveringssysteem;
- Affiniteit met en kennis van de stad Utrecht;
- Accuraat;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse, Engelse in woord en geschrift, Duits is een pré;
- In staat om zowel als teamspeler als zelfstandig te werken;
- Woonachtig in of nabij Utrecht.
Aanbod & Salaris
Contact
Stuur je motivatie en cv t.a.v. Remco Roestenburg naar pz@utrechtmarketing.nl o.v.v.
‘Coördinator Utrecht voor Groepen’. Reageren kan tot en met zondag 15 december 2019. De eerste gespreksronde vindt plaats op dinsdag 17 december. De tweede gespreksronde vindt
Aangeboden per: 02-12-2019
Uren: 24 uur
Soort: Vast
Opleidingsniveau: HBO
Locatie: Utrecht
Contact:
Remco Roestenburg
pz@utrechtmarketing.nl plaats op donderdag 19 december.
Partnerbijdragen
Werk jij graag met mensen en heb jij een passie voor verkopen? Dan heeft totaalBED een toffe baan voor jou! Jordi (23) is verkoopadviseur bij totaalBED en vertelt waarom het zo leuk is om bij dit bedrijf te werken. Na zijn opleiding detailhandel werkte Jordi een tijdje in een dierenwinkel. ”Dat was leuk, maar ik kon daar […]
...Nieuwe single “Meisje van de Reis” komt uit op 4 oktober Met trots kondigt Zero Records aan dat Dean Saunders, de winnaar van Popstars 2011, een exclusief platencontract heeft getekend bij het label. De samenwerking markeert een nieuw hoofdstuk in de carrière van de populaire artiest, die bekend staat om zijn krachtige stem en charismatische […]
...Festivak is dé vakbeurs voor organisatoren, toeleveranciers en entertainment in de evenementensector! Op Festivak is er voor elk type organisator een prachtig, divers en compleet aanbod van toeleveranciers. Laat je inspireren door bevlogen sprekers uit het vakgebied en hef samen het glas op het befaamde netwerkevent waar na het buitenseizoen de hele sector samenkomt. Op […]
...In januari 2019 is onze geliefde bungee trampoline helaas gestolen. Tot op heden hadden we nog geen goede vervanging gevonden. Tot nu! Bij Heesbeen Attractieverhuur introduceren we met trots onze geüpgradede 4-persoons bungee trampoline. Deze nieuwe toevoeging aan ons assortiment is niet zomaar een vervanging, maar een échte verbetering die garant staat voor onvergetelijk plezier voor […]
...De ticketing voor EventSummit op 8 februari 2024 in Jaarbeurs Utrecht is gestart. Je kunt je vanaf vandaag kosteloos registreren voor het meest interactieve, inspirerende, innovatieve en informatieve evenement van het jaar voor de totale festival – en evenementenbranche! Het evenement waar veel enthousiaste branchegenoten samenkomen om de toekomst van evenementen vorm te geven. Interactie staat […]
...De eerste uitgave van het nieuwe magazine Publique, gericht op livecommunicatie, is gister gelanceerd. Publique publiceert onafhankelijke informatie voor professionals die evenementen gebruiken voor marketing, communicatie, personeelsbinding, relatiebeheer, welzijn en sociaaleconomische doeleinden. Gwenda van Vliet, CMO van G-Star RAW, vertelt in de eerste print-editie over de samenwerking met dance-event ADE en hoe het denimmerk livecommunicatie […]
...De Tweede Kamer heeft het amendement van Silvio Erkens (VVD) en Chris Stoffer (SGP) aangenomen waarmee de aangekondigde verhoging van de alcoholaccijnzen wordt gehalveerd. We hebben hier de afgelopen tijd hard voor gelobbyd en zijn blij met dit resultaat. De voorgestelde maatregel zou ertoe hebben geleid dat de accijnstarieven in Nederland en in onze buurlanden […]
...