Hypsos en het Holland Heineken House, samen in Zuid-Korea
Tijdens de komende Spelen in Zuid-Korea zal het Holland Heineken House weer het kloppend hart zijn van de Nederlandse sportwereld. Hypsos verzorgt momenteel de opbouw van het Holland Heineken House dat op 9 februari, met de start van de Spelen, zijn deuren zal openen.
Gelegen dichtbij bij het Olympisch Park in Gangneung, waar onder meer ook de schaatslocaties liggen, wordt het Holland Heineken House weer dÈ plek waar sport beleefd kan worden en waar hopelijk ook veel oranje-successen gevierd mogen worden. Het Holland Heineken House is al ruim 25 jaar het officiÎle nationale huis van Nederland waar NOC*NSF de gastheer is en Heineken de organisator is. Voor de sporters is het een stukje Oranje in het Verre Oosten; een prettige en vertrouwde plek waar zij zich thuis kunnen voelen en hun familie, vrienden Èn fans kunnen ontmoeten. Fans van TeamNL kunnen hier wedstrijden kijken en ís avonds de huldigingen bijwonen en van optredens genieten van diverse artiesten.
Concept
Het ontwerpconcept is gebaseerd op het thema IJS; typisch Nederlands en onlosmakelijk verbonden met oranjesucces tijdens de Spelen. Het resultaat is een ijsthema dat door het hele huis te zien is. De textuur van het ijs leent zich perfect voor het design en dit wordt doorvertaald naar alle uitingen in het huis.
Hypsos is door Heineken gevraagd om het complete interieur te realiseren van het Holland Heineken House, inclusief meubilair, grafische aankledingen en signing aan de buitenzijde! In het nationale huis zijn onder meer ruimtes ingericht voor de atleten, sponsoren, eetgelegenheden, mediafaciliteiten, informatiebalies, shops en voorzieningen voor NOC*NSF en Heineken. Uiteraard is er ook een Medal Ceremony Hall waar de medaillehuldigingen van de sporters en optredens van artiesten plaatsvinden.
Realisatie
Hypsos staat bekend om haar kracht in design development en het vlekkeloos realiseren van haar projecten. Een sterk projectmanagement team, een decentrale organisatiestructuur en naadloze samenwerking met lokale partners uit haar eigen netwerk zijn essentiële aspecten om dit tot stand te brengen. Eric Beekmans, verantwoordelijke projectmanager bij Hypsos zegt hierover: ìDe juiste interpretatie van het creatief design, de design development, is een zeer essentiële schakel om van een creatief design naar een helder en realiseerbaar plan richting de lokale productiepartner te komen.î Het cyclische karakter van de Spelen, net als bij de World Expo en World Cup voetbal, brengt ons team naar steeds weer nieuwe landen en culturen.
Partnerbijdragen
Werk jij graag met mensen en heb jij een passie voor verkopen? Dan heeft totaalBED een toffe baan voor jou! Jordi (23) is verkoopadviseur bij totaalBED en vertelt waarom het zo leuk is om bij dit bedrijf te werken. Na zijn opleiding detailhandel werkte Jordi een tijdje in een dierenwinkel. ”Dat was leuk, maar ik kon daar […]
...Nieuwe single “Meisje van de Reis” komt uit op 4 oktober Met trots kondigt Zero Records aan dat Dean Saunders, de winnaar van Popstars 2011, een exclusief platencontract heeft getekend bij het label. De samenwerking markeert een nieuw hoofdstuk in de carrière van de populaire artiest, die bekend staat om zijn krachtige stem en charismatische […]
...Festivak is dé vakbeurs voor organisatoren, toeleveranciers en entertainment in de evenementensector! Op Festivak is er voor elk type organisator een prachtig, divers en compleet aanbod van toeleveranciers. Laat je inspireren door bevlogen sprekers uit het vakgebied en hef samen het glas op het befaamde netwerkevent waar na het buitenseizoen de hele sector samenkomt. Op […]
...In januari 2019 is onze geliefde bungee trampoline helaas gestolen. Tot op heden hadden we nog geen goede vervanging gevonden. Tot nu! Bij Heesbeen Attractieverhuur introduceren we met trots onze geüpgradede 4-persoons bungee trampoline. Deze nieuwe toevoeging aan ons assortiment is niet zomaar een vervanging, maar een échte verbetering die garant staat voor onvergetelijk plezier voor […]
...De ticketing voor EventSummit op 8 februari 2024 in Jaarbeurs Utrecht is gestart. Je kunt je vanaf vandaag kosteloos registreren voor het meest interactieve, inspirerende, innovatieve en informatieve evenement van het jaar voor de totale festival – en evenementenbranche! Het evenement waar veel enthousiaste branchegenoten samenkomen om de toekomst van evenementen vorm te geven. Interactie staat […]
...De eerste uitgave van het nieuwe magazine Publique, gericht op livecommunicatie, is gister gelanceerd. Publique publiceert onafhankelijke informatie voor professionals die evenementen gebruiken voor marketing, communicatie, personeelsbinding, relatiebeheer, welzijn en sociaaleconomische doeleinden. Gwenda van Vliet, CMO van G-Star RAW, vertelt in de eerste print-editie over de samenwerking met dance-event ADE en hoe het denimmerk livecommunicatie […]
...De Tweede Kamer heeft het amendement van Silvio Erkens (VVD) en Chris Stoffer (SGP) aangenomen waarmee de aangekondigde verhoging van de alcoholaccijnzen wordt gehalveerd. We hebben hier de afgelopen tijd hard voor gelobbyd en zijn blij met dit resultaat. De voorgestelde maatregel zou ertoe hebben geleid dat de accijnstarieven in Nederland en in onze buurlanden […]
...