Mansveld team overtreft alle verwachtingen tijdens Alpe d’HuZes 2018
De missie van Mansveld aan Alpe d’HuZes heeft alle verwachtingen overtroffen. Het doel was om ter gelegenheid van het 55-jarig jubileum van het bedrijf deel te nemen aan Alpe ‘d HuZes en € 55.000 op te halen voor de strijd tegen kanker. Dit streefbedrag is echter ruimschoots overschreden. Mansveld heeft maar liefst € 66.948,45 binnengehaald.
Team Effort leidt tot Team Resultaat.
Afgelopen week reisde het team af naar de Franse Alpen om deel te nemen aan het Alpe d’HuZes evenement. Onder barre omstandigheden van regen, kou en wind, werd de Alpe d’Huez maar liefst 52 keer bedwongen door de teamleden. Het was de climax en afsluiting van 8 maanden inzet van het gehele bedrijf om zoveel mogelijk fondsen te werven voor het KWF.
Zes maanden voorbereiding
Alhoewel de beklimming afgelopen week plaatsvond, zijn de medewerkers van Mansveld al vanaf september bezig met de voorbereidingen. Ruud Mansveld, directeur van Mansveld en actieve fietser uit het Alpe d’HuZes-team legt uit: ”Alle collega’s hebben op hun eigen manier een bijdrage geleverd aan de missie. Door een deel van hun salaris te doneren of door het binnenhalen van sponsoren of door het opzetten van individuele acties om fondsen te werven of door vrijwillig mee te werken aan het sponsorevenement wat we in april gehouden hebben. Deze bereidwilligheid maar ook de vrijgevigheid van onze sponsoren hebben wij als zeer hartverwarmend ervaren. De inzet van al deze mensen motiveerde het team nog meer om dat extra zetje te geven tijdens de beklimming. We zijn enorm trots op het feit dat we dit ongelofelijke bedrag hebben kunnen ophalen.”
Sponsoren
Via deze weg bedanken wij dan ook onze hoofdsponsors: Jäger Direkt, RAI Amsterdam en Rotterdam Rigging en natuurlijk alle andere sponsoren die een bijdrage geleverd hebben aan het behalen van dit geweldige bedrag voor de Stichting Alpe d’HuZes. Geweldig!
Partnerbijdragen
Werk jij graag met mensen en heb jij een passie voor verkopen? Dan heeft totaalBED een toffe baan voor jou! Jordi (23) is verkoopadviseur bij totaalBED en vertelt waarom het zo leuk is om bij dit bedrijf te werken. Na zijn opleiding detailhandel werkte Jordi een tijdje in een dierenwinkel. ”Dat was leuk, maar ik kon daar […]
...Nieuwe single “Meisje van de Reis” komt uit op 4 oktober Met trots kondigt Zero Records aan dat Dean Saunders, de winnaar van Popstars 2011, een exclusief platencontract heeft getekend bij het label. De samenwerking markeert een nieuw hoofdstuk in de carrière van de populaire artiest, die bekend staat om zijn krachtige stem en charismatische […]
...Festivak is dé vakbeurs voor organisatoren, toeleveranciers en entertainment in de evenementensector! Op Festivak is er voor elk type organisator een prachtig, divers en compleet aanbod van toeleveranciers. Laat je inspireren door bevlogen sprekers uit het vakgebied en hef samen het glas op het befaamde netwerkevent waar na het buitenseizoen de hele sector samenkomt. Op […]
...In januari 2019 is onze geliefde bungee trampoline helaas gestolen. Tot op heden hadden we nog geen goede vervanging gevonden. Tot nu! Bij Heesbeen Attractieverhuur introduceren we met trots onze geüpgradede 4-persoons bungee trampoline. Deze nieuwe toevoeging aan ons assortiment is niet zomaar een vervanging, maar een échte verbetering die garant staat voor onvergetelijk plezier voor […]
...De ticketing voor EventSummit op 8 februari 2024 in Jaarbeurs Utrecht is gestart. Je kunt je vanaf vandaag kosteloos registreren voor het meest interactieve, inspirerende, innovatieve en informatieve evenement van het jaar voor de totale festival – en evenementenbranche! Het evenement waar veel enthousiaste branchegenoten samenkomen om de toekomst van evenementen vorm te geven. Interactie staat […]
...De eerste uitgave van het nieuwe magazine Publique, gericht op livecommunicatie, is gister gelanceerd. Publique publiceert onafhankelijke informatie voor professionals die evenementen gebruiken voor marketing, communicatie, personeelsbinding, relatiebeheer, welzijn en sociaaleconomische doeleinden. Gwenda van Vliet, CMO van G-Star RAW, vertelt in de eerste print-editie over de samenwerking met dance-event ADE en hoe het denimmerk livecommunicatie […]
...De Tweede Kamer heeft het amendement van Silvio Erkens (VVD) en Chris Stoffer (SGP) aangenomen waarmee de aangekondigde verhoging van de alcoholaccijnzen wordt gehalveerd. We hebben hier de afgelopen tijd hard voor gelobbyd en zijn blij met dit resultaat. De voorgestelde maatregel zou ertoe hebben geleid dat de accijnstarieven in Nederland en in onze buurlanden […]
...