Nederlandse eventlocatie Blue Rhapsody wint BEA World award in Milaan
Op 29 november 2019, heeft de prestigieuze Nederlandse evenementenlocatie Blue Rhapsody de award binnen gesleept voor Best Celebration/ Product Launch Venue, tijdens de BEA World Awards in Milaan. Blue Rhapsody wordt daarmee door de vakjury beloond voor zijn creativiteit, innovatie, effectiviteit, techniek en strategische communicatie. Hiermee staat het splinternieuwe evenementenschip (2019) bovenaan de internationale kaart. Managing Director Eric van der Zwaluw was samen met collega Sanne Krijnen in Milaan aanwezig om de prijs namens het gehele team van Blue Rhapsody in ontvangst te nemen.
Over ‘The Best Event Awards’
Bea World is een initiatief dat excellentie binnen de wereldwijde eventbranche viert en spelers bekroont met The Best Event Awards gedurende ‘The International Festival of Events and Live Communication’ dat dit jaar in Milaan plaats vindt (27-30 november). The Best Event Awards (voorheen bekend als EuBea – European Best Event Awards), zijn opgericht om het belang van evenementen binnen marketingplannen van grote en kleinere bedrijven te promoten en deelnemende bureaus uit 37 landen te inspireren met nieuwe ideeën voor toekomstige projecten. The Best Event Awards worden inmiddels gezien als de meest uitdagende internationale erkenning binnen de industrie, waarvoor jaarlijks diverse geselecteerde bureaus het podium trotseren om hun projecten aan een zorgvuldige gekozen vakjury te presenteren.
Blue Rhapsody is een fonkelnieuwe varende eventlocatie met een rijke variatie aan stemmingen, ruimhartige gastvrijheid en service van hoog niveau. Het unieke 85 meter lange schip is van Nederlandse makelij en is – op initiatief van Constant in Beweging – van A tot Z bedacht en gebouwd door professionals uit de Nederlandse evenementenindustrie. De ruim bedeelde lounges en zwevende levels maken het schip tot één van de mooiste evenementenschepen van Europa, met de praktische kenmerken van een evenementenlocatie aan wal, maar de unieke charme van een schip op het water. De Blue Rhapsody telt 3 niveaus met diverse lounges, een binnentuin, zonnedek, podium en biedt ruimte aan zo’n 600 gasten. Daarnaast is het interieur zo ontworpen dat ook voor kleinere groepen de juiste sfeer kan worden gecreëerd. Meer informatie over Blue Rhapsody en boekingen, ga naar www.bluerhapsody.nl.
Partnerbijdragen
Werk jij graag met mensen en heb jij een passie voor verkopen? Dan heeft totaalBED een toffe baan voor jou! Jordi (23) is verkoopadviseur bij totaalBED en vertelt waarom het zo leuk is om bij dit bedrijf te werken. Na zijn opleiding detailhandel werkte Jordi een tijdje in een dierenwinkel. ”Dat was leuk, maar ik kon daar […]
...Festivak is dé vakbeurs voor organisatoren, toeleveranciers en entertainment in de evenementensector! Op Festivak is er voor elk type organisator een prachtig, divers en compleet aanbod van toeleveranciers. Laat je inspireren door bevlogen sprekers uit het vakgebied en hef samen het glas op het befaamde netwerkevent waar na het buitenseizoen de hele sector samenkomt. Op […]
...In januari 2019 is onze geliefde bungee trampoline helaas gestolen. Tot op heden hadden we nog geen goede vervanging gevonden. Tot nu! Bij Heesbeen Attractieverhuur introduceren we met trots onze geüpgradede 4-persoons bungee trampoline. Deze nieuwe toevoeging aan ons assortiment is niet zomaar een vervanging, maar een échte verbetering die garant staat voor onvergetelijk plezier voor […]
...De ticketing voor EventSummit op 8 februari 2024 in Jaarbeurs Utrecht is gestart. Je kunt je vanaf vandaag kosteloos registreren voor het meest interactieve, inspirerende, innovatieve en informatieve evenement van het jaar voor de totale festival – en evenementenbranche! Het evenement waar veel enthousiaste branchegenoten samenkomen om de toekomst van evenementen vorm te geven. Interactie staat […]
...De eerste uitgave van het nieuwe magazine Publique, gericht op livecommunicatie, is gister gelanceerd. Publique publiceert onafhankelijke informatie voor professionals die evenementen gebruiken voor marketing, communicatie, personeelsbinding, relatiebeheer, welzijn en sociaaleconomische doeleinden. Gwenda van Vliet, CMO van G-Star RAW, vertelt in de eerste print-editie over de samenwerking met dance-event ADE en hoe het denimmerk livecommunicatie […]
...De Tweede Kamer heeft het amendement van Silvio Erkens (VVD) en Chris Stoffer (SGP) aangenomen waarmee de aangekondigde verhoging van de alcoholaccijnzen wordt gehalveerd. We hebben hier de afgelopen tijd hard voor gelobbyd en zijn blij met dit resultaat. De voorgestelde maatregel zou ertoe hebben geleid dat de accijnstarieven in Nederland en in onze buurlanden […]
...Dat event softwarebedrijf Momice zichzelf blijft uitdagen, bleek afgelopen week opnieuw tijdens haar eigen 10-jarig jubileum ‘Update 10.0’. Momice nodigde namelijk als eerste in de branche een AI-bot uit om deel te nemen aan een paneldiscussie, samen met event experts Maarten Schram (IDEA) en Dirk Prijs (Genootschap voor Eventmanagers). De vraag is natuurlijk wie de […]
...