Nederlandse eventlocatie Blue Rhapsody wint BEA World award in Milaan

door | 3 december 2019 | Nieuws

Op 29 november 2019, heeft de prestigieuze Nederlandse evenementenlocatie Blue Rhapsody de award binnen gesleept voor Best Celebration/ Product Launch Venue, tijdens de BEA World Awards in Milaan. Blue Rhapsody wordt daarmee door de vakjury beloond voor zijn creativiteit, innovatie, effectiviteit, techniek en strategische communicatie. Hiermee staat het splinternieuwe evenementenschip (2019) bovenaan de internationale kaart. Managing Director Eric van der Zwaluw was samen met collega Sanne Krijnen in Milaan aanwezig om de prijs namens het gehele team van Blue Rhapsody in ontvangst te nemen.

Een eerste reactie
“Ik ben ontzettend blij en trots op het winnen van één van de belangrijkste prijzen binnen de branche. Het beloont niet alleen Blue Rhapsody als ‘celebration/ product launch’ locatie, maar ook het team dat onze bijzondere missie met bloed, zweet en tranen heeft weten mogelijk te maken”, aldus Eric van der Zwaluw, Managing Director bij Constant in Beweging, moederbedrijf van Blue Rhapsody. Het schip dat begin juli jl. officieel aan de evenementenbranche werd gepresenteerd, heeft een eerste reeks evenementen in het binnenland achter de rug en is met deze award op zak klaar om ook de rest van de Europese markt te gaan veroveren.

©Blue Rhapsody_Boeg

Over  ‘The Best Event Awards’

Bea World is een initiatief dat excellentie binnen de wereldwijde eventbranche viert en spelers bekroont met The Best Event Awards gedurende ‘The International Festival of Events and Live Communication’ dat dit jaar in Milaan plaats vindt (27-30 november). The Best Event Awards (voorheen bekend als EuBea – European Best Event Awards), zijn opgericht om het belang van evenementen binnen marketingplannen van grote en kleinere bedrijven te promoten en deelnemende bureaus uit 37 landen te inspireren met nieuwe ideeën voor toekomstige projecten. The Best Event Awards worden inmiddels gezien als de meest uitdagende internationale erkenning binnen de industrie, waarvoor jaarlijks diverse geselecteerde bureaus het podium trotseren om hun projecten aan een zorgvuldige gekozen vakjury te presenteren.

©Blue Rhapsody-Robert Aarts

Over Blue Rhapsody
Blue Rhapsody is een fonkelnieuwe varende eventlocatie met een rijke variatie aan stemmingen, ruimhartige gastvrijheid en service van hoog niveau. Het unieke 85 meter lange schip is van Nederlandse makelij en is – op initiatief van Constant in Beweging – van A tot Z bedacht en gebouwd door professionals uit de Nederlandse evenementenindustrie. De ruim bedeelde lounges en zwevende levels maken het schip tot één van de mooiste evenementenschepen van Europa, met de praktische kenmerken van een evenementenlocatie aan wal, maar de unieke charme van een schip op het water. De Blue Rhapsody telt 3 niveaus met diverse lounges, een binnentuin, zonnedek, podium en biedt ruimte aan zo’n 600 gasten. Daarnaast is het interieur zo ontworpen dat ook voor kleinere groepen de juiste sfeer kan worden gecreëerd. Meer informatie over Blue Rhapsody en boekingen, ga naar www.bluerhapsody.nl.

Partnerbijdragen

Werk jij graag met mensen en heb jij een passie voor verkopen? Dan heeft totaalBED een toffe baan voor jou! Jordi (23) is verkoopadviseur bij totaalBED en vertelt waarom het zo leuk is om bij dit bedrijf te werken. Na zijn opleiding detailhandel werkte Jordi een tijdje in een dierenwinkel. ”Dat was leuk, maar ik kon daar […]

...

Meer nieuws