PROJECTMANAGER BEURZEN & EVENEMENTEN Libema
Bij ons is echt geen dag hetzelfde, dat is een belofte waar we ons 100% aan kunnen houden. Samen met je collega’s van projectmanagement, sales, horeca en eventservices werk je aan de gaafste evenementen, concerten, congressen en beurzen. Bovendien doe je dit op een aantal mooie, gerenommeerde evenementenlocaties! Denk hierbij aan Brabanthallen, Zeelandhallen, Autotron, 1931 Congrescentrum, Expo Haarlemmermeer en onze nieuwste entertainmentvenue Mainstage in ’s-Hertogenbosch.
Projectmanager Beurzen & Evenementen
Jouw toekomstige werkplek?
Deze beurzen en evenementen hebben vaak grote commerciële belangen en brengen uiteraard logistieke uitdagingen met zich mee die impact kunnen hebben op de openbare ruimte rond onze evenementenlocaties. Van dit soort uitdagingen krijg jij alleen maar meer energie! Je hebt maar één doel voor ogen: ervoor zorgen dat onze opdrachtgevers en gasten een onvergetelijk evenement beleven.
Het managen en overtreffen van verwachtingen zit in jouw DNA en gastvrijheid is géén trucje! Als de communicatieve en commerciële regisseur van de aan jou toegewezen evenementen weet je als geen ander interne- en externe partijen bij elkaar te brengen en te enthousiasmeren om de grenzen op te zoeken om zaken voor elkaar te krijgen.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Het tijdig aansturen van de projectvoorbereiding waardoor calculaties, planningen en draaiboeken tijdig voor handen zijn en alle benodigde diensten en materialen op tijd en tegen een scherpe prijs ingekocht zijn;
- Tijdens de projectvoorbereiding en tijdens de uitvoering ben jij hét aanspreekpunt van onze opdrachtgever, je draagt de operationele eindverantwoordelijkheid tijdens het evenement en zorgt ervoor dat we er alles aan doen om de wensen en eisen van de klant te overtreffen;
- Het bewaken van alle kritische tijdspaden en het communiceren, verbinden en enthousiasmeren van alle collega’s die betrokken zijn bij het evenement.
Hoe maak jij ons team compleet?
- Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau aangevuld met circa 5 jaar ervaring met het organiseren van uiteenlopende grootschalige evenementen met overeenkomstige facilitaire en logistieke uitdagingen;
- Je bent commercieel, klantgericht en bent gewend om de lead te pakken in projectteams;
- Je bent financieel goed onderlegd en kunt projectcalculaties opstellen en analyseren;
- Je bent flexibel, collegiaal en praktisch ingesteld en weet als geen ander dat werken in de evenementenbranche betekent dat werktijden wisselen, je lange dagen maakt en regelmatig in de avonden of weekenden werkt;
- Je bent een ster in plannen;
- Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Hoe zorgen wij voor jou?
- Je krijgt bij ons veel vrijheid en verantwoordelijkheid in je functie;
- Wij bieden onze nieuwe medewerkers een fantastische start door trainingen te geven bij de start van het dienstverband;
- Wij organiseren een paar keer per jaar gezellige personeelsfeestjes, waarin je de samenhorigheid tussen collega’s ziet groeien;
- Naast een mooi salaris ben je ook altijd welkom om als gast, samen met familie en vrienden, de attractieparken van Libéma onbeperkt te bezoeken;
- Middels onze Wij Libéma App houden wij je op de hoogte van alle formele en uiteraard ook informele nieuwtjes binnen de divisie Beurzen & Evenementen en Libéma.
Enthousiast?
Partnerbijdragen
Werk jij graag met mensen en heb jij een passie voor verkopen? Dan heeft totaalBED een toffe baan voor jou! Jordi (23) is verkoopadviseur bij totaalBED en vertelt waarom het zo leuk is om bij dit bedrijf te werken. Na zijn opleiding detailhandel werkte Jordi een tijdje in een dierenwinkel. ”Dat was leuk, maar ik kon daar […]
...Nieuwe single “Meisje van de Reis” komt uit op 4 oktober Met trots kondigt Zero Records aan dat Dean Saunders, de winnaar van Popstars 2011, een exclusief platencontract heeft getekend bij het label. De samenwerking markeert een nieuw hoofdstuk in de carrière van de populaire artiest, die bekend staat om zijn krachtige stem en charismatische […]
...Festivak is dé vakbeurs voor organisatoren, toeleveranciers en entertainment in de evenementensector! Op Festivak is er voor elk type organisator een prachtig, divers en compleet aanbod van toeleveranciers. Laat je inspireren door bevlogen sprekers uit het vakgebied en hef samen het glas op het befaamde netwerkevent waar na het buitenseizoen de hele sector samenkomt. Op […]
...In januari 2019 is onze geliefde bungee trampoline helaas gestolen. Tot op heden hadden we nog geen goede vervanging gevonden. Tot nu! Bij Heesbeen Attractieverhuur introduceren we met trots onze geüpgradede 4-persoons bungee trampoline. Deze nieuwe toevoeging aan ons assortiment is niet zomaar een vervanging, maar een échte verbetering die garant staat voor onvergetelijk plezier voor […]
...De ticketing voor EventSummit op 8 februari 2024 in Jaarbeurs Utrecht is gestart. Je kunt je vanaf vandaag kosteloos registreren voor het meest interactieve, inspirerende, innovatieve en informatieve evenement van het jaar voor de totale festival – en evenementenbranche! Het evenement waar veel enthousiaste branchegenoten samenkomen om de toekomst van evenementen vorm te geven. Interactie staat […]
...De eerste uitgave van het nieuwe magazine Publique, gericht op livecommunicatie, is gister gelanceerd. Publique publiceert onafhankelijke informatie voor professionals die evenementen gebruiken voor marketing, communicatie, personeelsbinding, relatiebeheer, welzijn en sociaaleconomische doeleinden. Gwenda van Vliet, CMO van G-Star RAW, vertelt in de eerste print-editie over de samenwerking met dance-event ADE en hoe het denimmerk livecommunicatie […]
...De Tweede Kamer heeft het amendement van Silvio Erkens (VVD) en Chris Stoffer (SGP) aangenomen waarmee de aangekondigde verhoging van de alcoholaccijnzen wordt gehalveerd. We hebben hier de afgelopen tijd hard voor gelobbyd en zijn blij met dit resultaat. De voorgestelde maatregel zou ertoe hebben geleid dat de accijnstarieven in Nederland en in onze buurlanden […]
...