‘S Werelds Eerste Online Venue Diagnostic Tool Gaat Live

door | 27 november 2017 | Beurzen

Vooruitlopend op de officiële Europese lancering op ibtm world in Barcelona, gaat VeDi™, ‘s werelds eerste online diagnostic tool exclusief ontworpen voor locaties, vandaag live.

VeDi™, een product van het Sequoia Partnership, is een kosteneffectieve onlineversie van hun grootschalige audit Venue Diagnostic, dat door venues door heel Europa sinds 2016 met succes wordt gebruikt, waaronder door Emirates Stadium, ICE Krakow Conference Centre en Amsterdam Arena.

VeDi™ is met de input een groep experts van toonaangevende locaties en event professionals ontworpen om de sterke en zwakke punten en gebieden van ontwikkeling binnen een locatie te identificeren. Daarnaast geeft de tool aanbevelingen om bestaande bedrijven te ondersteunen en te laten groeien. Door de vragen in het online assessment te beantwoorden, helpt VeDi™ nieuwe en innovatieve manieren te vinden om binnen een locatie succesvolle verkoop- en marketingstrategieën te ontwikkelen.

“Uiteindelijk hebben we VeDi™ ontwikkelt zodat wij locaties die hun bedrijfsplannen willen ontwikkelen, analyseren en verbeteren een kosteneffectieve oplossing kunnen bieden,” zegt Babs Nijdam, Directeur van Sequoia Partnership; “Het groeit in waarde als benchmarking tool, waarmee venues hun groei en succes van jaar tot jaar kunnen meten”. 

Het simpele onlinesysteem geeft de gebruikers toegang tot www.myvedi.com waar zij een reeks aan vragen, verdeeld over vijf hoofdonderdelen, dienen te beantwoorden. Vervolgens wordt er een gepersonaliseerd rapport gegenereerd waar de vergelijkende prestaties van de venues worden weergegeven, samen met belangrijke aanbevelingen voor verbetering. 

VeDi™ focus groepslid, Hanneke Hansen, Hoofd sales & evenementen Leidse Schouwburg-Stadsgehoorzaal, zegt ook; “Het proces was heel eenvoudig en met simpele beknopte vragen snel te voltooien en het eindrapport heeft ons echt geholpen onze strategie verder te ontwikkelen. De meeste locaties hebben niet de tijd of niet het budget voor advieskosten, met behulp van VeDi™ kunnen locaties hun strategie meer in eigen hand nemen.” 

Partnerbijdragen

Werk jij graag met mensen en heb jij een passie voor verkopen? Dan heeft totaalBED een toffe baan voor jou! Jordi (23) is verkoopadviseur bij totaalBED en vertelt waarom het zo leuk is om bij dit bedrijf te werken. Na zijn opleiding detailhandel werkte Jordi een tijdje in een dierenwinkel. ”Dat was leuk, maar ik kon daar […]

...

Meer nieuws