SAIL Amsterdam 2020 in zee met Eventix
SAIL is het grootste vrij toegankelijke evenement van Nederland, via Eventix zijn publieksvaartochten beschikbaar om SAIL Amsterdam 2020 vanaf het water te kunnen beleven. Met de samenwerking slaat Eventix opnieuw een slag in de missie om de grootste self-service ticketer van Europa te worden.
SAIL – met meer dan 2 miljoen bezoekers een Amsterdamse trekpleister – kiest voor de kaartverkoop van de 10e editie voor Eventix. Deze jubileumeditie zal van 12 t/m 16 augustus 2020 plaatsvinden. Tijdens deze vijf dagen duiken bezoekers in de geschiedenis van het
Nederlandse nautische erfgoed.
SAIL verbindt de hele wereld
Namens SAIL Amsterdam vertelt Financieel Directeur, Bas de Bouter, waarom er voor Eventix is gekozen: “Voor de ticketverkoop van onze publieksvaartochten tijdens SAIL Amsterdam 2020 zochten we een partner die ons maximaal kan ontzorgen. De keuze viel op Eventix dankzij het complete pakket en de aanvullende dienstverlening. Die keuze werd vervolgens versterkt door Eventix’ snelle communicatie en flexibele, klantgerichte manier van werken.”
De slogan van SAIL; ’SAIL verbindt de hele wereld’ sluit mooi aan bij de doelstelling van Eventix. Zij zijn continu aan het vernieuwen en hebben als doelstelling om met hun systeem publiek en events over de hele wereld zo goed mogelijk te verbinden. Met toekomstgerichte oplossingen speelt de ticketer in op huidige en toekomstige behoeftes van de evenementorganisatoren.
Eén van die behoeftes is het besparen van kosten en tijd door middel van automatisering. De open API waarop het systeem van Eventix gebouwd is, maakt het integreren van externe software eenvoudig en speelt een sleutelrol in het bij elkaar brengen van applicaties en tools rondom het organiseren van een evenement.
Tijdens de vijf dagen van SAIL zijn er grote en kleinere evenementen en is er voor iedereen – jong en oud – iets te beleven. Er zullen verschillende arrangementen in de ticketshop beschikbaar komen; zo hebben de bezoekers een groot scala aan mogelijkheden en kunnen ze zelf bepalen welk arrangement het beste bij hun wensen past.
Custom Ticketshop
Joost Aanen, CEO van Eventix zegt: “We hebben voor SAIL een Custom Shop gemaakt, geheel volgens hun wensen en in hun stijl. Dit deden we al eerder voor het Belgische WECANDANCE en Essential Festival. De Custom Ticketshop leidt de bezoeker door een gebruiksvriendelijk aankoopproces dat specifiek is voor het evenement. De door Eventix aangeboden shop maakt het mogelijk om bezoekers, naast de tickets voor de verschillende activiteiten, aanvullende producten aan de te bieden om de SAIL-ervaring compleet te maken.”
De samenwerking tussen SAIL en Eventix is opnieuw een bevestiging dat de Nederlandse ticketer hun positie in de markt verstevigt en dé partij is om mee samen te werken als je als evenement over de hele wereld wilt verbinden met een groot publiek.
Vragen? Mail naar pers@eventix.nl of bel naar (+31) 085 8883007
Klant worden? Kijk op www.eventix.io
Partnerbijdragen
Werk jij graag met mensen en heb jij een passie voor verkopen? Dan heeft totaalBED een toffe baan voor jou! Jordi (23) is verkoopadviseur bij totaalBED en vertelt waarom het zo leuk is om bij dit bedrijf te werken. Na zijn opleiding detailhandel werkte Jordi een tijdje in een dierenwinkel. ”Dat was leuk, maar ik kon daar […]
...De ticketing voor EventSummit op 8 februari 2024 in Jaarbeurs Utrecht is gestart. Je kunt je vanaf vandaag kosteloos registreren voor het meest interactieve, inspirerende, innovatieve en informatieve evenement van het jaar voor de totale festival – en evenementenbranche! Het evenement waar veel enthousiaste branchegenoten samenkomen om de toekomst van evenementen vorm te geven. Interactie staat […]
...De eerste uitgave van het nieuwe magazine Publique, gericht op livecommunicatie, is gister gelanceerd. Publique publiceert onafhankelijke informatie voor professionals die evenementen gebruiken voor marketing, communicatie, personeelsbinding, relatiebeheer, welzijn en sociaaleconomische doeleinden. Gwenda van Vliet, CMO van G-Star RAW, vertelt in de eerste print-editie over de samenwerking met dance-event ADE en hoe het denimmerk livecommunicatie […]
...De Tweede Kamer heeft het amendement van Silvio Erkens (VVD) en Chris Stoffer (SGP) aangenomen waarmee de aangekondigde verhoging van de alcoholaccijnzen wordt gehalveerd. We hebben hier de afgelopen tijd hard voor gelobbyd en zijn blij met dit resultaat. De voorgestelde maatregel zou ertoe hebben geleid dat de accijnstarieven in Nederland en in onze buurlanden […]
...Dat event softwarebedrijf Momice zichzelf blijft uitdagen, bleek afgelopen week opnieuw tijdens haar eigen 10-jarig jubileum ‘Update 10.0’. Momice nodigde namelijk als eerste in de branche een AI-bot uit om deel te nemen aan een paneldiscussie, samen met event experts Maarten Schram (IDEA) en Dirk Prijs (Genootschap voor Eventmanagers). De vraag is natuurlijk wie de […]
...De sociale partners in de Tentoonstellingsbouw, Meubelindustrie en Orgelbouw hebben overeenstemming bereikt over de pensioenparameters voor 2024. Daarnaast bouwen werknemers vanaf 1 januari 2024 al vanaf hun 18e pensioen op. Dit heeft gevolgen voor werknemer, werkgevers én je salarisadministratie! Pensioenparameters vanaf 2024 De premie en pensioenopbouw voor de basispensioenregeling van sectoren Meubelindustrie, Orgelbouw en Tentoonstellingsbouw is, […]
...Inzicht hebben én inzicht geven in de branche waarin we opereren, is voor de VVEM van groot belang. Wie weet hoe de branche ervoor staat, kan daarop als ondernemer in die branche anticiperen. Wij willen daarom zowel de Monitor Festivals & Concerten als de Arbeidsmonitor Gastvrijheidssector nog eens onder de aandacht brengen. Monitor Festivals & […]
...