Vernieuwde BCDN – innovatiever dan ooit!
De Business Contact Dagen Noord (BCDN) stond op 19 en 20 maart meer dan ooit in het teken van inspireren, ontmoeten en ontdekken. De BCDN werd geopend door topondernemer Aad Ouborg en de oprichters van lifestyle-merk RUMAG. De nadruk lag bij de BCDN op professionalisering, kwaliteit, vernieuwing en interactie. En dat was duidelijk zichtbaar op de beurs, er was veel te beleven, te zien en te proeven. Met veel positieve reacties over de nieuwe opzet van de beurs en kwalitatief goede bezoekers kijkt de organisatie tevreden terug op twee innoverende dagen.
De bezoekers van het zakenevent zijn veelal beslissingsbevoegd zoals managers, directeuren en eigenaren. Dit in combinatie met de vernieuwing en een goed gevuld aanbod maakt BCDN tot een succes. “Ondernemers hebben goede zaken gedaan en zowel bestaande als nieuwe bedrijven hebben nu al aangegeven volgend jaar aanwezig te zijn.” Dit is een positief signaal zegt beursmanager Eva Hoebe.
Innovatie en interactie was er volop! Zo was er een Innovatie plein waar men kennis maakte met start ups en creatieve technologische oplossingen in Virtual- en Augmented Reality. Ook kon men met een VR bril ‘smart gamen’ om het stresslevel te testen en was er een complete escaperoom opgebouwd. Nieuw was ook het veelzijdige programma in de Arena. De gehele dag kon men aanschuiven bij ronde tafelgesprekken en inspirerende keynotes. Tijdens de ‘Fuckup Nights’ konden bezoekers lachen om én leren van andermans miskleunen. Traditiegetrouw werd hier ook De Leeuwarder Ondernemersprijs, De Het! uitgereikt. Bureau Schmidt sleepte deze mooie prijs in de wacht.
De visie en missie van de BCDN is om uit te groeien tot hét zakelijk platform van ondernemend Noord-Nederland. “We beperken ons niet tot de twee beursdagen in maart maar brengen het hele jaar door ondernemers in verbinding middels onze website en seminars.” aldus teamleider Anouk Kuperus. In 2020 vindt de BCDN plaats op 24 en 25 maart.
Partnerbijdragen
Werk jij graag met mensen en heb jij een passie voor verkopen? Dan heeft totaalBED een toffe baan voor jou! Jordi (23) is verkoopadviseur bij totaalBED en vertelt waarom het zo leuk is om bij dit bedrijf te werken. Na zijn opleiding detailhandel werkte Jordi een tijdje in een dierenwinkel. ”Dat was leuk, maar ik kon daar […]
...Festivak is dé vakbeurs voor organisatoren, toeleveranciers en entertainment in de evenementensector! Op Festivak is er voor elk type organisator een prachtig, divers en compleet aanbod van toeleveranciers. Laat je inspireren door bevlogen sprekers uit het vakgebied en hef samen het glas op het befaamde netwerkevent waar na het buitenseizoen de hele sector samenkomt. Op […]
...In januari 2019 is onze geliefde bungee trampoline helaas gestolen. Tot op heden hadden we nog geen goede vervanging gevonden. Tot nu! Bij Heesbeen Attractieverhuur introduceren we met trots onze geüpgradede 4-persoons bungee trampoline. Deze nieuwe toevoeging aan ons assortiment is niet zomaar een vervanging, maar een échte verbetering die garant staat voor onvergetelijk plezier voor […]
...De ticketing voor EventSummit op 8 februari 2024 in Jaarbeurs Utrecht is gestart. Je kunt je vanaf vandaag kosteloos registreren voor het meest interactieve, inspirerende, innovatieve en informatieve evenement van het jaar voor de totale festival – en evenementenbranche! Het evenement waar veel enthousiaste branchegenoten samenkomen om de toekomst van evenementen vorm te geven. Interactie staat […]
...De eerste uitgave van het nieuwe magazine Publique, gericht op livecommunicatie, is gister gelanceerd. Publique publiceert onafhankelijke informatie voor professionals die evenementen gebruiken voor marketing, communicatie, personeelsbinding, relatiebeheer, welzijn en sociaaleconomische doeleinden. Gwenda van Vliet, CMO van G-Star RAW, vertelt in de eerste print-editie over de samenwerking met dance-event ADE en hoe het denimmerk livecommunicatie […]
...De Tweede Kamer heeft het amendement van Silvio Erkens (VVD) en Chris Stoffer (SGP) aangenomen waarmee de aangekondigde verhoging van de alcoholaccijnzen wordt gehalveerd. We hebben hier de afgelopen tijd hard voor gelobbyd en zijn blij met dit resultaat. De voorgestelde maatregel zou ertoe hebben geleid dat de accijnstarieven in Nederland en in onze buurlanden […]
...Dat event softwarebedrijf Momice zichzelf blijft uitdagen, bleek afgelopen week opnieuw tijdens haar eigen 10-jarig jubileum ‘Update 10.0’. Momice nodigde namelijk als eerste in de branche een AI-bot uit om deel te nemen aan een paneldiscussie, samen met event experts Maarten Schram (IDEA) en Dirk Prijs (Genootschap voor Eventmanagers). De vraag is natuurlijk wie de […]
...