Vernieuwde BCDN – innovatiever dan ooit!

door | 22 maart 2019 | Beurzen

De Business Contact Dagen Noord (BCDN) stond op 19 en 20 maart meer dan ooit in het teken van inspireren, ontmoeten en ontdekken. De BCDN werd geopend door topondernemer Aad Ouborg en de oprichters van lifestyle-merk RUMAG. De nadruk lag bij de BCDN op professionalisering, kwaliteit, vernieuwing en interactie. En dat was duidelijk zichtbaar op de beurs, er was veel te beleven, te zien en te proeven. Met veel positieve reacties over de nieuwe opzet van de beurs en kwalitatief goede bezoekers kijkt de organisatie tevreden terug op twee innoverende dagen.

De bezoekers van het zakenevent zijn veelal beslissingsbevoegd zoals managers, directeuren en eigenaren. Dit in combinatie met de vernieuwing en een goed gevuld aanbod maakt BCDN tot een succes. “Ondernemers hebben goede zaken gedaan en zowel bestaande als nieuwe bedrijven hebben nu al aangegeven volgend jaar aanwezig te zijn.” Dit is een positief signaal zegt beursmanager Eva Hoebe.

Innovatie en interactie was er volop! Zo was er een Innovatie plein waar men kennis maakte met start ups en creatieve technologische oplossingen in Virtual- en Augmented Reality. Ook kon men met een VR bril ‘smart gamen’ om het stresslevel te testen en was er een complete escaperoom opgebouwd. Nieuw was ook het veelzijdige programma in de Arena. De gehele dag kon men aanschuiven bij ronde tafelgesprekken en inspirerende keynotes. Tijdens de ‘Fuckup Nights’ konden bezoekers lachen om én leren van andermans miskleunen. Traditiegetrouw werd hier ook De Leeuwarder Ondernemersprijs, De Het! uitgereikt. Bureau Schmidt sleepte deze mooie prijs in de wacht.

De visie en missie van de BCDN is om uit te groeien tot hét zakelijk platform van ondernemend Noord-Nederland. “We beperken ons niet tot de twee beursdagen in maart maar brengen het hele jaar door ondernemers in verbinding middels onze website en seminars.” aldus teamleider Anouk Kuperus. In 2020 vindt de BCDN plaats op 24 en 25 maart.

Partnerbijdragen

Werk jij graag met mensen en heb jij een passie voor verkopen? Dan heeft totaalBED een toffe baan voor jou! Jordi (23) is verkoopadviseur bij totaalBED en vertelt waarom het zo leuk is om bij dit bedrijf te werken. Na zijn opleiding detailhandel werkte Jordi een tijdje in een dierenwinkel. ”Dat was leuk, maar ik kon daar […]

...

Meer nieuws